Mi a tartalommarketing?
A tartalommarketing(content marketing) lehetőség új ügyfelek elérésére és megnyerésére úgy, hogy mérhető eredményeket és megtérülést eredményez a hagyományos marketing taktikákkal ellentétben. A content marketing lehetővé teszi a Brand bizalmát fokozó kapcsolatok kiépítését. Informatív tartalmat oszt meg, amely releváns, érdekes és hasznos a célközönség számára. A tartalommarketing nem csupán blog bejegyzésekből áll. Valójában a digitális online marketing taktikák széles skálájára támaszkodik, mint például az e-mail, a közösségi média, a SEO vagy például a fizetett hirdetések a célközönség elérése érdekében.
Kreatív szövegírás
Négy formája létezik: Képek Hang Írott szavak Videók Miért érdemes befektetni a tartalommarketingbe? Ha jó a kivitelezés, akkor pl. a Brand értéket teremt, vagyis idő múlásával egyre ismertebbé, értékesebbé válik, miközben továbbra is olyan tartalmat hoz létre, ami érdekes a célközönség számára. Ez óriási lehetőséget kínál a vállalkozásoknak eredményeik növelésére. Biztosan sokakban felmerült már az idők során, hogy ugyan mitől más egy business marketing szöveg megírása mint bármi más? Hiszen az iskolában az évek alatt mindannyian írtunk fogalmazásokat, esszéket stb.