Miért érdemes „megvédeni” a hirdetéseket? Ezzel és még sok más kérdéssel fogunk foglalkozni ebben a rövid cikkben.
Konkurencia + Botkattintás = akár 50-60% veszteség a teljes költségkeretedből, konkurencia versenytől függően!
Ez azt jelenti, hogyha havi 200000Ft-ot költesz az AdWords hirdetéseidre, ebből akár 100000Ft-ot kidobsz az ablakon úgy, hogy nem is tudsz róla!
Miért?
Tudtad, hogy a konkurencia és bot kattintások, a büdzséd akár 50-60%-át is felemészthetik, így megakadályozva, hogy valódi ügyfeleket szerezz?
Ebben a cikkben elmagyarázunk mindent, amit érdemes tudnod ahhoz, hogy költséghatékonyabban hirdethess.
Ha Google-hirdetéseket futtatsz, és kattintásonkénti díjat fizetsz, valószínűleg szeretnéd biztosítani, hogy az ezekre történő összes kattintás hiteles legyen, ugye?
Kürthy Dávid
CEO, EffektivSEO
Vállalkozóknak vagy digitális marketingeseknek, akik a hirdetésekből nagyszámú lead-eket szeretnének generálni, ez egy nélkülözhetetlen eszköz, ami megvédi a költségkeretet a visszaélésektől és javítja a konverziókat a megszűrt “fake” kattintások által.