Konkurencia lekattintás védelem hatékonyan, érvénytelen kattintások,

visszaélések – Google Ads PPC és Social Media

 

Miért érdemes „megvédeni” a hirdetéseket? Ezzel és még sok más kérdéssel fogunk foglalkozni ebben a rövid cikkben.

Konkurencia + Botkattintás = akár 50-60% veszteség a teljes költségkeretedből, konkurencia versenytől függően!
Ez azt jelenti, hogyha havi 200000Ft-ot költesz az AdWords hirdetéseidre, ebből akár 100000Ft-ot kidobsz az ablakon úgy, hogy nem is tudsz róla!
Miért?

Tudtad, hogy a konkurencia és bot kattintások, a büdzséd akár 50-60%-át is felemészthetik, így megakadályozva, hogy valódi ügyfeleket szerezz?

Ebben a cikkben elmagyarázunk mindent, amit érdemes tudnod ahhoz, hogy költséghatékonyabban hirdethess.

Ha Google-hirdetéseket futtatsz, és kattintásonkénti díjat fizetsz, valószínűleg szeretnéd biztosítani, hogy az ezekre történő összes kattintás hiteles legyen, ugye?

Vállalkozóknak vagy digitális marketingeseknek, akik a hirdetésekből nagyszámú lead-eket szeretnének generálni, ez egy nélkülözhetetlen eszköz, ami megvédi a költségkeretet a visszaélésektől és javítja a konverziókat a megszűrt “fake” kattintások által.

 

Csatlakozz zártkörű szakmai Facebook csoportunkhoz!

Szakmai fórum, segítségnyújtás

Facebook csoport

Biztosítsd be és védd meg költségkeretedet a visszaélésektől!

 

Próbáld ki most 1 hétig ingyen, hogy még könnyebb legyen a döntés! Regisztráció nélkül, akár a Google fiókoddal is beléphetsz a felületre.

Szeretnék pénzt spórolni és megvédeni a hirdetéseimet az elkattintásoktól!

AZONNALI VÉDELEM, MELYET MOST 1 HÉTIG INGYEN KIPRÓBÁLHATSZ!

MEGNÉZEM!

Ez biztosítja, hogy valóban csak releváns felhasználók kattintsanak a hirdetéseidre.

Blokkolja az összes érvénytelen forgalmat a hirdetésekben. Ha már a szoftver megvásárlása előtt is futottak a hirdetéseid, akkor az aktiválás után minden elkattintási kísérletet leállít. Ha a hirdetések futtatása előtt aktiválod, megakadályozza az érvénytelen kattintásokat, így a hirdetési költségvetés sértetlen marad.

Így állhat össze a hirdetéseidre szánt összeg a kattintások tükrében:

– Bot-kattintások
– Versenytársak kattintásai
– Valódi releváns látogatók
– Kattintásfarmok
– Véletlen kattintások

Kérdésed van?

Kapcsolat
Konkurencia lekattintás védelem hatékonyan Effektivseo

Ezekből valójában csak a valódi releváns látogatókért szeretnénk fizetni, akikből az ügyfeleink lesznek…

Milyen szép is volna.

Miért fontos a hirdetések védelme?
Tisztázzuk, hogy most a hirdetések védelméről és a hirdetésekből származó csalások blokkolásáról beszélünk. Valószínűleg azon tűnődsz, hogy ugyan miért kellene ekkora figyelmet fordítanod a hirdetéseidre?

Az egyik ok, amiért hirdetéseket futtatsz, az az értékesítés fellendítése és több bevétel generálása a vállalkozásodnak. Idővel megfigyelték, hogy nem szabad alábecsülni a botok tevékenységét a hirdetési kampányokban. Ők jelentik az egyik legnagyobb veszélyt a digitális hirdetési iparágra. Ha a hirdetéseiddel egyszer már elbántak a botok, a Google rossz minősítést ad. Ez azt jelenti, hogy szüneteltetheti a kampányaidat. Ha pedig már a hirdetéseid nem jelennek meg…

Ott van még a versenytársak kihívása is, akiknél előfordul, hogy szándékosan szórakoznak a hirdetésekkel, hogy befolyásolják a konverziós arányokat.

Mindezek miatt érdemes megvédeni a PPC-kapcsolatokat, és gondoskodni kell arról, hogy a hirdetési kampányaid biztonságban legyenek.

Konkurencia lekattintás védelem hatékonyan, érvénytelen kattintások,

visszaélések – Google Ads PPC és Social Media

Neil Patel Online Marketing és SEO guru ajánlásával.

ajánlás

Az azonali megoldást az alábbiakban olvashatod

Ezzel a módszerrel óriási összegeket spórolhatsz és javíthatod a konverziókat a hirdetéseidben.

Jelenleg ez az egyik legjobban értékelt elkattintás-felismerő és védelmet biztosító eszköz. Ennek segítségével egyetlen “fake” kattintás sem juthat el a hirdetéseidhez, így teheted lehetővé, hogy a hirdetésre költött összeg ne az ablakon kiszórt felesleges ráfordítás legyen.

Valóban ez a legjobb szoftver az elkattintás megelőzésére?
Hogyan működik ez a rendszer?
Teljesen megbízhatsz a funkcióiban?

Ezekre a kérdésekre adunk válaszokat a továbbiakban.

Biztosítsd be és védd meg költségkeretedet a visszaélésektől!

 

Próbáld ki most 1 hétig ingyen, hogy még könnyebb legyen a döntés! Regisztráció nélkül, akár a Google fiókoddal is beléphetsz a felületre.

Szeretnék pénzt spórolni és megvédeni a hirdetéseimet az elkattintásoktól!

AZONNALI VÉDELEM, MELYET MOST 1 HÉTIG INGYEN KIPRÓBÁLHATSZ!

MEGNÉZEM!

Ha elakadnál, kérj segítséget ügyfélszolgálatunkon, vagy válaszd havidíjas szolgáltatásunkat és élvezd a teljes kampányfelügyelet gondtalan előnyeit!

KAPCSOLAT

Meghökkentő statisztikák és komplett esettanulmány

 

elkattintás elleni védelem

Ezen a vezérlőpulton láthatod…

 

…hogy az elkattintás elleni védelem mennyi látogatót blokkolt az adott időszakban(két hét leforgása alatt) és így mekkora összeget mentett meg az adott AdWords kampány költségkeretéből.

Magyarázat:

Ebben az esetben két hét leforgása alatt 535db! látogatót blokkolt a program, és ezzel 100580Ft-ot takarított meg az egyik ügyfelemnek. Ebben a szegmensben óriási a konkurencia harc, így a “fake” kattintások megszűrésével, csak a releváns látogatók juthattak be az oldalra.

tiltások ip lokáció alapján

A fenti ábra is jól mutatja

 

…hogy lokáció alapján milyen látogatókat blokkolt a rendszer, akik nem az adott ország területéről érkeztek. A beállítások alapján meg lehet adni, hogy csak bizonyos országokból érkező “kattintókat” engedélyezzen a rendszer.

Megjegyzés: Milyen érdekes, hogy a Google Ads hirdetések, a beállítások alapján csak az adott országból való látogatásokat engedélyezi, a program algoritmusa mégis talál a hirdetési rendszeren átjutó, nem releváns bot vagy direkt kattintásokat és így blokkolja azokat.

ajánlások a tiltásokhoz

Ezen az ábrán

 

…pedig az látszik, hogy a program tevékenységi körtől függően, ajánlásokat tesz a látogatók tevékenysége alapján történő tiltásokra.

Magyarázat:

Pénzügyi szolgáltatás hirdetéseihez az ajánlott beállítások:

– legfeljebb 2 kattintást engedélyez ugyanarról az IP címről 10 percen belül

– legfeljebb 3 kattintást engedélyez ugyanarról az IP címről 7 napon belül

– legfeljebb 5 kattintást engedélyez ugyanarról az IP címről 1 hónapon belül

Vannak olyan szakterületek, ahol az ajánlás alapján már 1 db kattintás után tiltásra kerül a látogató. Mivel egyszeri szolgáltatást vesz igénybe és óriási a konkurencia, így nem indokolt, hogy engedélyezzük neki a 2. “elkattintást”. Természetesen ezek a beállítások manuálisan is állíthatóak.

Ha elakadnál, kérj segítséget ügyfélszolgálatunkon, vagy válaszd havidíjas szolgáltatásunkat és élvezd a teljes kampányfelügyelet gondtalan előnyeit!

KAPCSOLAT

MI EZ VALÓJÁBAN?

 

Ez a rendszer egy elkattintást észlelő és megelőző szoftver.

– Megakadályozza, védi és felderíti a Google, Bing, Facebook vagy bármely más platformon megjelenő hirdetésekkel kapcsolatos kattintási csalásokat.
– Elemzi a forgalmat a gyanús tevékenységek szempontjából.
– Nem függ egyetlen keresőmotortól sem, ezért bármilyen típusú hirdetéshez használható.
– Olyan felismerő algoritmussal rendelkezik, amely letiltja és blokkolja a hamis IP-ket a Google vagy Facebook hirdetésre való kattintásoktól.
– Ezután szétválasztja a potenciális ügyfeleket a csalóktól és a botkattintásoktól.

Kipróbálnád de nem tudod, hogy kezdj hozzá? Keress minket!

KAPCSOLAT

 

Csatlakozz zártkörű szakmai Facebook csoportunkhoz!

Szakmai fórum, segítségnyújtás

Facebook csoport

Gyakran ismételt kérdések

Hogyan működik?

 

Nyomon követi és felügyeli a hirdetéseidre történő minden egyes kattintást. 24/7-es felügyeletet biztosít minden látogatóról, aki a weboldalra és a platformokra érkezik. A Facebook Ads, a Google Ads, az Instagram Ads, a Youtube Ads vagy a Bing hirdetésekkel is tökéletesen működik. Átnézi az IP-ket, az IP-kiterjesztéseket, a VPN-eket és a hirdetési platform minden egyéb beállítását.

Ez egy rendkívül szofisztikált és komplex konkurencia lekattintás elleni védelem. Elemzi a forgalmat a gyanús tevékenységek szempontjából. 
Minden egyes látogatást megszűr az elkattintást felismerő algoritmusán keresztül. Itt a látogatásokat kritikusan elemzi, hogy azok valódiak vagy sem. Többek között olyan adatpontokat elemez, mint a kattintási limit, a VPN-érzékelés és a geolokáció. Azt is érzékeli, ha ugyanarról az eszközről újra és újra rákattint valaki a hirdetéseidre.

Kik vagy mik ellen nyújt védelmet?

 

Bot-kattintások:

A botok (vagy robotok) olyan számítógépes programok, amelyeket úgy készítenek, hogy emberként működjenek. A kutatások szerint az internetes forgalom 40%-a botok által generált. Ők felelősek a hirdetésekkel kapcsolatos kattintási csalások nagy részéért is.

Versenytársak kattintásai:

Ez egy versengő világ. Habár mások ellehetetlenítése nem garantálja az üzleti érték növekedését, néhány elkeseredett versenytárs képes mégis mindent megtenni ezért. Értelmetlenül kattintanak a hirdetéseidre, hogy elpazarolják a hirdetési büdzsédet. Így megakadályozzák, hogy valódi ügyfeleket szerezz.

Az is érdekelhet, hogy vannak, akik nem versenytársak – nem ugyanazt csinálják, amit te, csak egyszerűen nem tetszik nekik a márkád. Az ilyen kategóriába tartozó emberek is képesek arra, hogy „véletlenül” rákattintsanak a hirdetéseidre.

Véletlen kattintások:

A kutatások azt is kimutatták, hogy a hirdetésekre történő kattintások egy része véletlenül történik. Azaz, akik rákattintottak, nem állt szándékukban megnézni a hirdetésed. A felmérések szerint, a mobiltelefonos hirdetésekre történő kattintások közel 50%-a véletlen.

Kattintásfarmok:

Ez az a helyzet, amikor emberek nagy csoportját bérlik fel, hogy kattintsanak egy fizetett hirdetés linkjére. Egyes versenytársak egészen odáig mennek, hogy ezt is megteszik. Amint ismételten ilyen jellegű kattintások történnek a kampányaidra, a Google szüneteltetheti a hirdetéseidet. Ez különösen kártékony lehet, ha az üzleti tevékenységed csak az AdWords hirdetésekből bejövő forgalomból él.

A csalásokat felismerő algoritmus dolga, hogy kihalássza ezeket a -gyakran- szándékos elkattintásokat. Így javíthatod a konverziókat és növelheted a potenciális látogatóid számát.

Biztosítsd be és védd meg költségkeretedet a visszaélésektől!

 

Próbáld ki most 1 hétig ingyen, hogy még könnyebb legyen a döntés! Regisztráció nélkül, akár a Google fiókoddal is beléphetsz a felületre.

Szeretnék pénzt spórolni és megvédeni a hirdetéseimet az elkattintásoktól!

AZONNALI VÉDELEM, MELYET MOST 1 HÉTIG INGYEN KIPRÓBÁLHATSZ!

MEGNÉZEM!

Ha elakadnál, kérj segítséget ügyfélszolgálatunkon, vagy válaszd havidíjas szolgáltatásunkat és élvezd a teljes kampányfelügyelet gondtalan előnyeit!

KAPCSOLAT

További tevékenységi körök

Amiben még a segítségedre lehetünk

keresőoptimalizálás-effektivseo

Keresőoptimalizálás

A Mi feladatunk, hogy mindig naprakészen, megbízható tanácsadóként, hosszú távon segítsük vállalkozásod sikerét. Szeretnél többet megtudni erről?

Tovább
szövegírás content marketing

Szövegírás

Minden esetben a releváns tartalom és a keresési trendek figyelembevételével dolgozunk, legyen szó weboldal, cikk, blog, vagy termékleírásról.

Tovább
weboldal készítés effektívseo

Weboldal készítés

A weboldal készítés eredményességét, és valódi értékét a SEO biztosítja, mert ezen keresztül jönnek a megkeresések, megrendelések.

Tovább